.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه‌هاي خواندني از جلسه دولت در گيلان

شامگاه پنجشنبه در آخرين ساعات سفر استاني رييس جمهوري به گيلان، رشت شاهد صحنه‌هاي ديدني و به يادماندني فراواني بود.

* حدود دو ساعت، خبرنگاران براي ورود به سالن و انجام مصاحبه مطبوعاتي با رييس جمهور، به دليل طولاني شدن جلسه هيات دولت در محوطه استانداري ، پشت درها منتظر ماندند.

* جلسه هيات دولت در استان گيلان شش ساعت بطول انجاميد. اين طولاني‌ترين نشست استاني هيات دولت بود و ‪ ۲۰۰‬مصوبه براي عمران و توسعه استان به همراه داشت.

* پس از دادن اجازه ورود به خبرنگاران براي حضور در جلسه ، اشتياق آنان براي ديدار با رييس جمهور و گذر از در ورودي ديدني بود.با اين حال، خبرنگاران بعد از حضور در سالن جلسه نيز دو ساعتي را منتظر رييس جمهور ماندند.

* حضور بيش از ‪ ۱۵۰‬خبرنگار و سالن كوچكي كه براي اين كار درنظر گرفته بودند، به حدي بود كه رييس جمهور در بدو ورود گفت : سالن بزرگتر ديگري نبود كه براي خبرنگاران درنظر بگيرند.

* پس از اعلام گزارش دستاورد جلسه ، احمدي نژاد در حلقه‌اي از خبرنگاران قرار گرفت كه هر كس به نوعي مي‌خواست مشكلات استان و خبرنگاران را به وي انتقال دهند.

* يكي از خبرنگاران پانا از رييس جمهور خواست تا در خصوص نقش دانش آموزان در كشور سخني بگويد كه وي گفت: دانش آموزان روح يك ملتند و نوجوانان و جوانان باعث نشاط جامعه اند. آنها سرمايه‌ها وآينده يك ملتند.

* وقتي خبرنگاري از رييس جمهور خواست تا درخصوص ساماندهي امور چاي هم تلاش كند، احمدي نژاد براي ارايه گزارش در اين زمينه از طريق مصاحبه با خبرنگار واحد مركزي خبر استان ، اعلام آمادگي كرد.

* وقتي خبرنگار واحد مركزي خبر در گيلان به اشتباه رييس جمهوري را استاندار گيلان خطاب كرد، احمدي نژاد گفت : اسم و سمت مهم نيست ، خادم بودن مهم است .

وقتي خبرنگاري مي‌خواست دستان رييس جمهور را كه در مسير حركت به سمت ورزشگاه عضدي و بر اثر استقبال زياد مردم ، كمي زخمي و باندپيچي شده بود، را ببوسد، قبول نكرد و او را در آغوش گرفت .

* بازار داغ گرفتن عكس‌هاي يادگاري با رييس جمهور هم ، صحنه‌هاي شاد و به ياد ماندني خلق كرد.

آن قدر خبرنگاران عكس گرفتند كه آخر رييس جمهور با خنده گفت : عكسها تكي شده است .

* رييس جمهور هم كه با سعه صدر سعي مي‌كرد با همه عكس بگيرد، وقتي ديد خانم‌هاي خبرنگار از قافله عكس‌هاي يادگاري از آقايان عقب مانده اند، چند عكس هم با خانم‌هاي خبرنگار گرفت .

* وي درپايان ضمن قدرداني از خبرنگاران ، از آنان خواست وي را دعا كنند.

* شامگاه پنجشنبه همچنان ده‌ها نفر درپشت در استانداري گيلان ، محل تشكيل جلسه هيات دولت منتظر ايستاده بودند تا رييس جمهور را ببيند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.